terapia bólu

Oferujemy zabiegi i metody łagodzące ból, a także szukamy przyczyn i rozwiązań twoich dolegliwości.

Jeśli zmagasz się z bólami:

• kręgosłupa – szyjnego, piersiowego, lędźwiowego – miejscowe, promieniujące, rzutowane, opasające
  • stawów – bioder, kolan, skokowych, łokci, nadgarstków(cieśni)
  • kończyn górnych – rwa ramienna, bóle: barków, łokci(tenisisty, golfisty), nadgarstków, dłoni, palców
  • kończyn dolnych – rwa kulszowa, udowa, bóle: bioder (endoprotezoplastyka, strzelające biodro), kolan (skoczka, biegacza, przyparcie boczne rzepki, uszkodzeniu: ACL,PCL, LCL, MCL), stóp
  • w przewlekłych chorobach autoimmunologicznych takich jak: reumatoidalne zapalenie stawów (RZS), zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa (ZZSK), toczeń rumieniowaty układowy, stwardnienie rozsiane itp.
  • o cechach objawów wegetatywnych zawroty, omdlenia, mdłości, zasłabnięcia, odruchy wymiotne, tinnitus (szumy/piski w uchu)
  • miednicy małej – bolesne miesiączki, ból: jajników, kości ogonowej, krocza, genitaliów
  • brzucha i podbrzusza – zaparcia, wzdęcia, biegunki
  • twarzoczaszki – ból: twarzy, skroni, czoła, żuchwy, szczęki, zębów, dziąseł
  • głowy – migreny, zawroty
  • klatki piersiowej – ból zamostkowy, międzyżebrowy, ostatnich żeber
  • układu trawiennego – ból żołądka, jelit, refluks
  • w związku z nowotworem

Pomagamy w bólu ostrym

Gdy ból pojawia się nagle i o znacznym nasileniu, oprócz znacznego ograniczenia codziennych aktywności wprowadza wiele niepokoju i strachu.

Jesteśmy po to, by wytłumaczyć Tobie zaistniałą sytuację – dlaczego ten ból się pojawił i wspólnie znaleźć na niego rozwiązanie. Poprzez terapię manualną oraz inne techniki dedykowane jesteśmy w stanie zmniejszyć dolegliwości bólowe, a ćwiczenia w późniejszym okresie mają za zadanie zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia kolejnych dolegliwości w przyszłości.

Pomagamy w bólu przewlekłym

W przypadku dolegliwości chronicznych, czyli tzw. przewlekłych często przyczyną nie jest uszkodzenie tkanki, a pewna nadwrażliwość układu nerwowego lub choroba. Leczenie bólu chronicznego jest interdyscyplinarne, co oznacza, że w jego proces może być zaangażowanych wielu specjalistów: lekarzy, fizjoterapeutów, dietetyków i psychologów i zdecydowanie wymaga indywidualnego podejścia do każdego przypadku. Pacjenci w bólu chronicznym często czują się niedostrzeżeni przez społeczność i samotni w bólu. W Reharmonii zdajemy sobie sprawę, że KAŻDY ból odczuwany przez pacjenta jest rzeczywisty, a dróg do uzyskania poprawy jest wiele. Poprzez zindywidualizowaną terapię manualną, ćwiczenia, psychoterapię i edukację wskazujemy drogę do samodzielnego radzenia sobie z bólem i próbę odnalezienia drogi, do jego trwałego zmniejszenia. Nie wahamy się również pokierować pacjenta do dalszej, rozszerzonej diagnostyki jeżeli widzimy do tego wskazania.

Jak często?

Czasami wystarczy jedna konsultacja. W niektórych przypadkach spotykamy się 2 razy dziennie, co tydzień czy raz na 1-2 miesiące. Fizjoterapia jest indywidualnie dobierana do potrzeb i możliwości.

Terapia bólu w Reharmonii

1. Oparta jest o najnowsze badania naukowe oraz bogate doświadczenie naszych
    specjalistów.
  2. Skupia się na zmniejszeniu bólu w sposób dwojaki: krótkotrwały, ale natychmiastowy oraz
    długotrwały.
  3. Gwarantuje naukę technik i metod, które można wykorzystywać samodzielne.
  4. Jest dopasowana indywidualnie do potrzeb, możliwości i problemu, z którym zgłasza się
    pacjent.
  5. Nie skupia się jedynie na. bólu, ale także na poprawie jakości życia i zdrowia naszych
    pacjentów.